Kampanie Leadowe

Żyła Złota dla Twojego Biznesu

NIE CZEKAJ NA KLIENTÓW KLIENTÓW KLIENTÓW
Dotrzyj do nich pierwszy, przed konkurencją

Pozyskaj więcej kwalifikowanych leadów przy pomocy kampanii leadowych. Skorzystaj z naszego bogatego doświadczenia i pozwól, abyśmy dopasowali strategię dokładnie do Twoich potrzeb.

Kliknij przycisk i skontaktuj się z nami już teraz.

Przykładowe wyniki kampanii leadowych

Case study

BRANŻA FITNESS

8 464 leady po 0,69 zł !

Rekord z ostatniego roku. Średni kosz pozyskania leada poniżej 70 groszy. Przy tak krótkiej i intensywnej kampanii mało kto potrafi osiągać takie wyniki. Jak widać z naszym know-how to możliwe. A co lepsze, mamy znacznie więcej takich case study. 

Ostatniego dnia wysłaliśmy nawet 3 emaile.

3 emaile dziennie??? Czy to nie za dużo?

NIE! Dzięki temu, że wiadomości były dobrze stargetowane, pisane „lekkim piórem” i po prostu ciekawe dla odbiorców, to nie męczyły i celująco napędzały sprzedaż. Widać to po statystykach.

 

Uzyskaliśmy średnio prawie 30% otwieralność, ponad 10% kliknięć w ofertę i prawie 10 000 zł dziennie z mailingów. Konwersje zostały zmierzone za pomocą znaczników UTM.

To dopiero początek zarabiania

A najlepsze jest w tym to, że to dopiero początek zarabiania na tej grupie. Dobra relacja zbudowana w mailingach jeszcze przez wiele miesięcy (a nawet lat), będzie procentować w postaci kolejnych zakupów.

BRANŻA FINANSOWA

1 919 leadów po 27,48 zł

Ostatniego dnia wysłaliśmy nawet 3 emaile.

3 emaile dziennie??? Czy to nie za dużo?

NIE! Dzięki temu, że wiadomości były dobrze stargetowane, pisane „lekkim piórem” i po prostu ciekawe dla odbiorców, to nie męczyły i celująco napędzały sprzedaż. Widać to po statystykach.

 

Uzyskaliśmy średnio prawie 30% otwieralność, ponad 10% kliknięć w ofertę i prawie 10 000 zł dziennie z mailingów. Konwersje zostały zmierzone za pomocą znaczników UTM.

To dopiero początek zarabiania

A najlepsze jest w tym to, że to dopiero początek zarabiania na tej grupie. Dobra relacja zbudowana w mailingach jeszcze przez wiele miesięcy (a nawet lat), będzie procentować w postaci kolejnych zakupów.

Klient z branży finansowej był bardzo zadowolony z naszych kampanii FB, IG i TikTok. Chciał podbijać kolejne rynki i dalej skalować swój biznes. Zaproponowaliśmy kampanię YouTube kierującą na landing page z formularzem. Efekt: prawie 2 000 wysokiej jakości leadów przy koszcie pozyskania poniżej 30 zł.Koszt kampanii: 52 tys. zł. Wygenerowany zysk z leadów:  > 300 000 zł.

BRANŻA DEWELOPERSKA

144 leady po 14,28 zł

Kampania leadowa dla developera, skierowana do osób zainteresowanych zakupem nieruchomości w mniejszej miejscowości.

Sprzedawaliśmy domy jednorodzinne na nowoczesnym osiedlu. Dzięki atrakcyjnym kreacjom połączonym z magnetycznym copywritingiem koszt pozyskania leada wyniósł jedynie 14 zł.

Ostatniego dnia wysłaliśmy nawet 3 emaile.

3 emaile dziennie??? Czy to nie za dużo?

NIE! Dzięki temu, że wiadomości były dobrze stargetowane, pisane „lekkim piórem” i po prostu ciekawe dla odbiorców, to nie męczyły i celująco napędzały sprzedaż. Widać to po statystykach.

 

Uzyskaliśmy średnio prawie 30% otwieralność, ponad 10% kliknięć w ofertę i prawie 10 000 zł dziennie z mailingów. Konwersje zostały zmierzone za pomocą znaczników UTM.

To dopiero początek zarabiania

A najlepsze jest w tym to, że to dopiero początek zarabiania na tej grupie. Dobra relacja zbudowana w mailingach jeszcze przez wiele miesięcy (a nawet lat), będzie procentować w postaci kolejnych zakupów.

BRANŻA MEDYCYNY ESTETYCZNEJ

204 leady po 6 zł

Nasza kampania reklamowa na FB/IG dla kliniki medycyny estetycznej odniosła wielki sukces. W krótkim czasie zdobyliśmy 204 leady na promowany zabieg. Koszt pozyskania jednego wyniósł tylko 6,04 zł. Dzięki skutecznej strategii marketingowej osiągnęliśmy znakomite rezultaty przy niskich nakładach finansowych.

Ostatniego dnia wysłaliśmy nawet 3 emaile.

3 emaile dziennie??? Czy to nie za dużo?

NIE! Dzięki temu, że wiadomości były dobrze stargetowane, pisane „lekkim piórem” i po prostu ciekawe dla odbiorców, to nie męczyły i celująco napędzały sprzedaż. Widać to po statystykach.

 

Uzyskaliśmy średnio prawie 30% otwieralność, ponad 10% kliknięć w ofertę i prawie 10 000 zł dziennie z mailingów. Konwersje zostały zmierzone za pomocą znaczników UTM.

To dopiero początek zarabiania

A najlepsze jest w tym to, że to dopiero początek zarabiania na tej grupie. Dobra relacja zbudowana w mailingach jeszcze przez wiele miesięcy (a nawet lat), będzie procentować w postaci kolejnych zakupów.

BRANŻA SZKOLENIOWA

1 657 leadów po 6,58 zł w 5 dni

W marcu przeprowadziliśmy dynamiczną kampanię Facebook Lead Ads dla klienta z branży szkoleniowej. Celem było szybkie zdobycie dużej ilości potencjalnych klientów na nadchodzące wydarzenie.W ciągu zaledwie 5 dni zebraliśmy 1 657 leadów, co świadczy o skuteczności naszych działań. Koszt pozyskania jednego leada wyniósł jedynie 6,58 zł, przy całkowitym wydatku 10 902,63 zł.Ta kampania pokazuje naszą umiejętność szybkiego skalowania i osiągania wysokich wyników w krótkim czasie, co jest kluczowe dla sukcesu naszych klientów.

Ostatniego dnia wysłaliśmy nawet 3 emaile.

3 emaile dziennie??? Czy to nie za dużo?

NIE! Dzięki temu, że wiadomości były dobrze stargetowane, pisane „lekkim piórem” i po prostu ciekawe dla odbiorców, to nie męczyły i celująco napędzały sprzedaż. Widać to po statystykach.

 

Uzyskaliśmy średnio prawie 30% otwieralność, ponad 10% kliknięć w ofertę i prawie 10 000 zł dziennie z mailingów. Konwersje zostały zmierzone za pomocą znaczników UTM.

To dopiero początek zarabiania

A najlepsze jest w tym to, że to dopiero początek zarabiania na tej grupie. Dobra relacja zbudowana w mailingach jeszcze przez wiele miesięcy (a nawet lat), będzie procentować w postaci kolejnych zakupów.

Przyciągnij uwagę nowych klientów

Skontaktuj się z nami i odkryj potencjał generowania leadów w swoim biznesie

Zmaksymalizuj wzrost swojego biznesu dzięki naszym efektywnym kampaniom generowania leadów. Nasza strategia zapewnia skalowalność i zyskowność, gwarantując nie tylko dotarcie do szerszej publiczności, ale także realny wzrost sprzedaży. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

Zaufali nam

Częste pytania

Wykorzystujemy autorskie, zaawansowane strategie, które pozwalają nam dotrzeć i zainteresować znacznie szerszą grupę odbiorców. Od strony technicznej nasze metody obejmują wykorzystanie natywnych formularzy w Meta Ads (na platformach Facebook i Instagram), reklam wideo na YouTube wraz z landing page na stronie internetowej oraz finalne uszczelnienie lejka kampanią tekstową w Google Ads.

Każda strategia kampanii leadowej, którą przygotowujemy, jest dostosowana do konkretnych celów, skali oraz możliwości klienta.

Oczekiwane wyniki są ściśle uzależnione od specyfiki branży, oferty oraz dotychczasowej rozpoznawalności marki. Dlatego ustalamy je indywidualnie.

Kluczowe wskaźniki, które monitorujemy, to:

  • Koszt pozyskania leada (CPL) – określa, ile średnio kosztuje nas pozyskanie jednego potencjalnego klienta.
  • Konwersje na landing page (CR) – śledzimy jaki procent osób wypełnienia formularz kontaktowy po odwiedzeniu strony.
  • Konwersje na formularzach natywnych – stosunek liczby otwarć formularza do liczby faktycznie przesłanych formularzy.
Typowa kampania generowania leadów na określone wydarzenie trwa zazwyczaj od kilku dni do miesiąca. Natomiast kampanie leadowe na usługi mogą działać non-stop 24/7/365, odświeżając tylko co jakiś czas kreacje.

Czas trwania kampanii może być dostosowany do specyfiki projektu, zakresu prac oraz celów biznesowych klienta. W zależności od potrzeb możemy dostosować harmonogram kampanii, aby osiągnąć optymalne wyniki.

W wersji minimalistycznej (dla firm które nie mają systemów CRM) udostępniamy arkusz online z synchronizowanymi w czasie rzeczywistym danymi. Zapewniamy też wsparcie do pełnej integracji z większością popularnych systemów CRM (Pipedrive, Zoho, Salesforce, HubSpot, SugarCRM, Bigin itp.)

Oferujemy także usługę wdrożenia systemu CRM, aby łatwiej było zarządzać dużą liczbą leadów, śledzić proces sprzedaży i uczyć algorytmy sztucznej inteligencji wybierania leadów, które faktycznie konwertują.

Tak! Dysponujemy opracowanymi autorskimi strategiami, które podnoszą jakość generowanych leadów. Dodatkowo oferujemy usługę wstępnej weryfikacji, gdzie nasze call center potwierdza faktyczne zainteresowanie potencjalnego klienta, zanim lead zostanie przekazany dalej.

Dzięki temu zapewniamy, że otrzymują Państwo wyłącznie najbardziej wartościowe i odpowiednio dopasowane do swoich potrzeb kontakty.

Tak. Możemy skonfigurować dodatkowe powiadomienia e-mailowe lub SMS-owe, które zostaną automatycznie wysłane do handlowców w momencie pojawienia się nowych leadów. Dzięki temu zapewniamy, że Twój zespół będzie natychmiast poinformowany o potencjalnych klientach i będzie mógł szybko podjąć działania.

Dowolne ilości wedle zamówienia/ budżetu. Z naszego doświadczenia wynika, że dla większości branż sufitem w Polsce obecnie jest ok. 80 000 rocznie.

Tak! Zwłaszcza w przypadku tańszych produktów, zalecamy kierowanie leadów do systemów marketing automation. Dzięki temu można zoptymalizować proces sprzedażowy, co pozwala na obniżenie kosztów i zwiększenie efektywności działań sprzedażowych.