NIE ZOSTAWIAJ
ZYSKÓW
DLA KONKURENCJI

Wykorzystaj moc email marketingu i bądź o krok przed innymi.

Własny newsletter jest najskuteczniejszym sposobem przekształcania zainteresowanych osób w klientów, którzy płacą.

Pomaga też zwiększyć wartość klienta na przestrzeni czasu (LTV) przez motywowanie do kolejnych zakupów.

Uzyskujemy to przez budowanie relacji, zwiększanie lojalność i zaangażowania odbiorców. A to z kolei przekłada się na wzrost świadomości marki, poprawę sprzedaży i wsparcie efektywnego pozyskiwania i długoterminowego utrzymania klientów.

Kliknij przycisk i zostaw kontakt, a porozmawiamy, jak newsletter może pomóc Twojej firmie.

STATYSTYKI

POTWIERDZAJĄ ZYSKI

Pełną moc email marketingu otrzymamy, łącząc go z social media i wyszukiwarkami.

Za pomocą kanałów SM pozyskujemy zainteresowanych i nowych klientów. Natomiast email marketing pozwala przekonać tych niezdecydowanych, co w efekcie generuje kolejne zakupy.

Jedną z największych zalet newslettera jest niski koszt wielokrotnego kontaktu z naszą bazą. Nie płacimy tu za każde wyświetlenie i kliknięcie jak w przypadku tradycyjnej reklamy.

Case Study

120 000 zł przychodu – Kampania Emailowa u Trenera Personalnego

Zespół Profitway przeprowadził skuteczną kampanię emailową dla trenera personalnego, która przyniosła imponujące wyniki finansowe. Za pośrednictwem Facebooka i Instagrama zebraliśmy bazę kontaktów zainteresowanych 10-dniowym wydarzeniem online. W trakcie wydarzenia wysyłaliśmy codziennie dwa emaile – rano i wieczorem, a w ostatnim dniu aż trzy wiadomości.

Dlaczego tak wiele emaili?

Wysyłanie nawet trzech emaili dziennie nie było przesadą. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu oraz atrakcyjnym i angażującym treściom, nasze wiadomości nie były odbierane jako uciążliwe.

Wręcz przeciwnie – skutecznie napędzały sprzedaż.

Wyniki kampanii

  • Średnia otwieralność: prawie 30%
  • Średni wskaźnik kliknięć: ponad 10%
  • Średni dzienny przychód: 12 000 zł

(Dane udostępnione za zgodą klienta. Kolumna Reveneu nie obejmuje całego przychodu, a jedynie przypisany przez UTM do mailingu)

Case Study

700 000 zł przychodu – Spektakularny Sukces "Black Week" w Branży Medycyny Estetycznej

Zorganizowaliśmy wyjątkową kampanię „Black Week” dla lokalnej kliniki medycyny estetycznej, która zaowocowała imponującym przychodem w wysokości 700 000 zł.

Dzięki strategicznemu podejściu do email marketingu, osiągnęliśmy wyniki od 5x do nawet 10x lepsze niż w typowych placówkach tej wielkości.

Jak to zrobiliśmy?

Konkurencja (jak zawsze w tym okresie) reklamowała swoje usługi ze zniżką, stosując tradycyjne kampanie reklamowe.

My natomiast:

  • Zainstalowaliśmy prosty i tani system do email marketingu.
  • Zaimportowaliśmy bazę dotychczasowych klientów.
  • Zrobiliśmy kampanię leadową pozyskująca nowe kontakty.
  • Fundament sprzedaży oparliśmy na newsletterze, wspomagając się tylko dodatkowo kanałem SMS i uszczelniając lejek małymi kampaniami FB/ IG/ Google Ads.

Wyniki kampanii

Do zebranej grupy klientów wysłaliśmy starannie przygotowane serie mailingów.

Efekt był zgodny z naszymi oczekiwaniami:

  • 5x większy zysk: W porównaniu do roku poprzedniego, kiedy klinika współpracowała z inną agencją, nasza kampania przyniosła pięciokrotnie większy zysk.
  • 700 000 zł przychodu: Dzięki naszej strategii, klinika osiągnęła spektakularne wyniki finansowe.


Nasza kampania „Black Week” dla kliniki medycyny estetycznej udowodniła, że dobrze przemyślana i skonstruowana strategia email marketingowa może przynieść niesamowite efekty. Liczby nie kłamią.

Case Study

640 000 zł Przychodu – Branża Finansowa

W listopadzie 2023 roku przeprowadziliśmy skuteczną akcję marketingową dla klienta z branży finansowej, która przyniosła 640 000 zł przychodu.

W ciągu 14 dni pozyskiwaliśmy nowe leady za pomocą kampanii wideo na Facebooku, Instagramie oraz YouTube.

Następnie cała zebrana lista przeszła przez starannie zaprojektowany proces (lejek) edukacyjno-motywacyjno-sprzedażowy, który zakończył się imponującym wynikiem sprzedaży usług.

(Dane udostępnione za zgodą klienta)

Myślisz o zwiększeniu sprzedaży i budowaniu lojalności klientów?

Nasza usługa newslettera jest rozwiązaniem, którego szukasz. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i rozpocząć transformację swojego email marketingu już dziś.

marketing, który nie śpi:

24/7 Automatyczna Sprzedaż

W Profitway rozumiemy, że budowanie bazy mailingowej to więcej niż tylko zbieranie adresów email.
To sztuka tworzenia społeczności wokół Twojej marki.

Dlatego oferujemy kompleksową usługę, która obejmuje nie tylko pozyskiwanie nowych subskrybentów, ale też projektowanie lejków sprzedażowych i sekwencji mailingowych, które przekształcają zainteresowanie w realne transakcje.

Budowanie bazy

Importujemy obecnych klientów i pozyskujemy dla Ciebie nowych subskrybentów, którzy są faktycznie zainteresowani Twoją ofertą. Dzięki segmentacji i targetowanym kampaniom zwiększamy liczbę potencjalnych klientów, gotowych na Twoje produkty lub usługi.

Podtrzymywanie Relacji

Regularnie wysyłane, wartościowe treści utrzymują Twoją markę w świadomości klientów, budując ich lojalność i zachęcając do ponownych zakupów.

Konwersja

Tworzymy efektywne lejki sprzedażowe i sekwencje mailingowe, które automatycznie konwertują zainteresowanie na sprzedaż. Każdy email jest zaplanowany tak, by maksymalnie angażować i zachęcać do zakupu.

Oszczędność czasu

Zajmujemy się wszystkim kompleksowo, pozwalając Ci skupić się na innych aspektach prowadzenia biznesu.

Zostaw kontakt, a porozmawiamy, jak możemy poprowadzić Twój Newsletter:

Zaufali nam

Częste pytania

Tak, nasza usługa newslettera obejmuje kompleksową obsługę – od kwestii technicznych, przez stworzenie strategii i treści, aż po analizę wyników. Zajmiemy się wszystkim, co potrzebne, aby Twój email marketing był skuteczny i przynosił zyski.

Korzystamy z różnych zaawansowanych narzędzi do email marketingu, dostosowując wybór do specyfiki i Twoich potrzeb. Możemy nawet stworzyć customowe rozwiązanie tylko dla Ciebie. Wszystko po to, by zapewnić najlepszą efektywność i funkcjonalność.

Absolutnie! Regularne wysyłanie newslettera to doskonały sposób na utrzymanie relacji z obecnymi klientami, informowanie ich o nowościach i promocjach, a także zachęcanie do kolejnych zakupów.

Nasze – NIE. Dzięki naszemu doświadczeniu, optymalizacji treści i stosowanej technologii, minimalizujemy ryzyko, że wysyłane przez nas emaile trafią do folderu spam. Stosujemy najlepsze praktyki, które zwiększają dostarczalność. Korzystamy z rozwiązań, gdzie nasze mailingi są whitelistowane przez największych dostawców poczty w Polsce – czyli trafiają od razu do skrzynki głównej, a nie zakładek typu “Oferty”, “Spam”, “Inne” itp.

Tak, email marketing można skutecznie łączyć z kampaniami SMS, tworząc spójną i wielokanałową strategię komunikacji z klientami. Często to robimy i polecamy.

Oczywiście, oferujemy możliwość wdrożenia marketingu automation, co pozwala na jeszcze większą personalizację komunikacji i automatyzację procesów marketingowych.

Tak, wszystkie nasze działania w ramach usługi newslettera są w pełni zgodne z RODO. Dbamy o to, aby przetwarzanie danych osobowych odbywało się z należytą starannością, a osoby chcące zrezygnować z komunikacji mogły to łatwo zrobić jednym przyciskiem.

Zależy to od Twoich celów i preferencji odbiorców. Najlepsze długoterminowe rezultaty przynosi zrównoważenie treści informacyjnych z elementami sprzedażowymi, tworząc wartościowe i angażujące wiadomości.